2010年3月29日 星期一

依米倫王(King Ymiron)

你們不僅入侵我的家園,還膽敢挑戰我?我要把你們的心臟從胸膛挖出來獻給死亡之神!
You invade my home and then dare to challenge me? I will tear the hearts from your chests and offer them as gifts to the death god!

(維酷語)站好受死吧!
Rualg nja gaborr!

殘暴屠殺之王托爾,賜予我你的神力!
Tor of the Brutal Siege! Bestow your might upon me!

巨岩絕壁之王海多爾!賜給我你的力量!
 Haldor of the Rocky Cliffs, grant me your strength!

黑色風暴之王畢雍!賜我榮耀!降臨吧!
Bjorn of the Black Storm! Honor me now with your presence!

尖嘯淵獄之王拉努夫!以最深幽的暗夜扼殺這些蛆蟲吧!
Ranulf of the Screaming Abyss, snuff these maggots with darkest night!

又……又有什麼……在等著我呢?
What... awaits me... now?

http://www.wowwiki.com/King_Ymiron